oktober 29, 2012

www.hetnaaiatelier.be

my dear and lovely friend, Lien Warmenbol is a real wizzard with her hands and sewing machine! 
this newlywed even made her own weddingdress and is pregnant with a girl, YES, finally a girl!!!! i know where all those cute vintage girl stuff i found over the last months will go to :) 
apart from her day to day job she teaches everyone who would like to, to sew. she, in fact learned me how to sew and use a sewing machine properly. 
her site is online now, so you should all check this out! http://www.hetnaaiatelier.be/

mijn geweldige vriendin, Lien Warmenbol is een echte kei met haar handen en haar naaimachine. 
niet alleen is ze geweldig in wat ze doet, deze newlywed is ook zwanger, van een meisje! eindelijk, een meisje!!!!! ik weet nu al waar al die leuke vintage kleertjes die ik verzameld heb de afgelopen maanden, naartoe zullen gaan. 
naast haar 'gewone' job, heeft ze in haar huis een geweldig gezellig naaiatelier opgericht. hier geeft ze les aan al wie wil leren werken met een naaimachine. ze heeft ongelooflijk veel geduld en heeft ook mij enkele maanden geleden aangestoken met de stikmicrobe.
haar site met meer details in sinds vandaag dus: check this out, peeps! 
http://www.hetnaaiatelier.be/





1 opmerking:

  1. Sja, dat is het nadeel met jongetjes hé... dat je ze geen leuke, schattige kleedjes kan aandoen! Gelukkig heb je tegenwoordig ook veel mooie (retro)jongenskleren natuurlijk. Veel handwerkplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3