maart 24, 2013

moodboard succes..


ok het is "gelukt"... 
probeersel nummer 1!

babystuff



6 opmerkingen:

  1. Dat is nu echt de schoonste moodboard die ik ooit gezien heb!! (hoort ge mijn enthousiasme? :-)) Goed gedaan!
    En nu kunt ge mij misschien uitleggen hoe dat moet? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb het via polyvore gedaan. je eerst aanmelden. dan items ophalen dmv de zoekbalk. en dan op MAAK klikken en delen via blogger, wel wat aanpassen dan nog.
    dus relatief simpel. als je het weet :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Relatief simpel? Ik frons toch een beetje ;-)

      Verwijderen
    2. Ik zal morgen stap voor stap eens overlopen, nu even druk. Als je me je email geeft, stuur ik het je!
      x

      Verwijderen
    3. Oh leuk, da's lief. Ik ben niet zo'n computerwizard ...
      goris.eva@telenet.be
      Keidikke merci alvast, en geen haast hoor!

      Verwijderen
  3. Helemaal geslaagd en nu reeds benieuwd naar meer moodboards!!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3