maart 23, 2013

lente/spring????

10u. het sneeuwt. luierdag. al straf dat ik erin geslaagd ben uit die pyjama te raken. het feit dat schoonmama kwam brunchen had hier wel mee te maken, ik beken. ik durf gerust toegeven (zonder dat het schaamrood me op de wangen komt) dat ik hier anders nu nog net hetzelfde als vanochtend zou gezeten hebben. 
13u. jules heeft zich na een uur slapen (wat weinig is, wij zijn dutjes van minstens twee uur gewoon hier ten huize van steen-delanghe) wakker gehoest. het zat eraan te komen. het kind was tien dagen hoestvrij. het is nog steeds winter hier dus daar kwam dan gisteren verandering in. hoesten. niezen. gezondheid. het sneeuwt nog steeds. watersneeuw. zelf geen mogelijkheid tot sneeuwpret.
15u. hoesten en niezen neemt toe. koorts. ojee. afbellen van avondplannen, want een koortsig en hoestend kind is niet ideaal om mee op stap te nemen en een ziek kind laat ik niet graag achter bij babysit.
18u. frietjestijd, want wij hadden immers niets in huis, ah nee, wij gingen normaal toch uit eten. 
19u30. jules in bed. man de hort op. 
20u. niets op tv. the millionaire matchmaker kan me echter niet boeien. wat surfen, blogs lezen. thee zetten/drinken. inspiratie opdoen. nadenken over de baby. nog steeds unisex nadenken, want de mini is nogal preuts en houdt mooi die benen voor het geslacht. (drie echo's in twee weken zonder resultaat. hoor ik je denken: drie? ja drie. ik ben nieuwsgierig.)
20u30. snel een back up van de laptop gemaakt, want dit beestje kan het elk moment begeven. op zoek naar iets nieuws. mac of geen mac? hmz. ik besluit hierover nog niet na te denken. 
21u. een idee: ik wil een moodboard maken en hier posten. rats! ik weet niet hoe dat moet. 
21u15. poging 1 tot moodboard. semi (lees: NIET) tevreden. ik krijg dat ding niet op mijn blog. zucht. geen geduld. 
21u30. zucht. het lukt echt niet. ik ben hier zo slecht in. 
21u33. ok. probleemoplossend denken was één van mijn beste vakken op de universiteit. oplossing: ik trek een foto van mijn moodboard. 
21u35. kan iemand mij hier tips geven? 

today was a lazy day. it kept snowing so our weekend didn't go as planned. 
after a short nap, it became clear that jules wasn't feeling well. at all. fever. we had to cancel our evening plans. going out with a feverish kid: not a good idea! 
husband went out this evening. alone. because i don't like leaving the little one alone when he is not feeling well. 
so, i had the house to myself. what to do? nothing on the tv. nothing really intersting on the radio. i started to read some blogs and made a back up of my computer (this laptop is going to die any day now). 
then i had the idea to make a moodboard to place on my blog. oh well, that didn't work out AT ALL either. i ended up making a photo of my screen because i wasn't able to copy it here. 
better than nothing, i presume? it is a small wishlist for the baby. 


rugzak fjallraven skanken back pack
legging thief & bandit
sloefjes freshly picked moc
tijgerschoentjes mini rodini shoes
deken lucky boy sunday blanket

6 opmerkingen:

  1. ik ben ook pro-mac :)

    Hoop dat Jules niet te hoge koorts heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, het niet-robot-zijn bewijzen is verdwenen ;-)

      Verwijderen
  2. Haha wat een eigenwijze baby! Beterschap voor het mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag opnieuw een luierdag? Leuke spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3