maart 31, 2013

liefde voor parijs en cos.

volgende week staat er een driedaagse ladiestrip naar parijs op het programma... want: PARIS IS ALWAYS A GOOD IDEA, zoals miss A. Hepburn zou zeggen. 
naast het culturele en gastronomische, is er natuurlijk ook tijd om te winkelen. heb hier al wat liggen kijken wat ik juist wil of niet wil. handig zo een wishlist, zeker nu ik collages kan maken alsof het niets is. ;) de mannen des huizes zijn naar de ronde van vlaanderen aan het kijken. op verplaatsing. dus ik kon in alle rust online 'window'shoppen. 
deze keer wordt het makkelijk. zwanger zijnde pas ik toch niet in de meeste kleren, maar deze toppertjes van cos zullen in mijn kast terechtkomen (of toch een deel ervan). hoe dan ook. én ik kan ze blijven doordragen na de zwangerschap. 
veel kleur is er niet terug te vinden in mijn kleerkast. enkele kleurige stuks voor de zomer en daar blijft het dan ook bij. zwart. wit. kaki. grijs. jeans.streepjes. en mijn rode air maxen niet te vergeten. deze collage is duidelijk. alles is perfect te combineren met de geliefde (zwarte) jeans. 
nu dit achter de rug is, kan ik beginnen nadenken over een wishlist voor de kleine man. oh en natuurlijk het inpaklijstje niet vergeten! what to wear in paris?! ik heb jullie gewaarschuwd...


next week i am going to paris for 3 days, because... PARIS IS ALWAYS A GOOD IDEA, as A.Hepburn once said.
our plan: walk around the city, visit some museums, eat (a lot probably), drink and shop. before i head out to shop i'd like to think about the things that i need (read: want). the boys are out this afternoon so i did what i like to do these days, make a collage. -i warned you, dear readers-
i love cos and these items will be bought (or at least some of them). i can also wear them after the pregnancy. 
now i will have to think about a wishlist for the little man and a list about what to wear in paris.



4 opmerkingen:

thanks for sharing your thoughts <3