maart 29, 2013

moodboard #2

ik heb de smaak te pakken. moodboard #2. voilà. het zal ook niet het laatste zijn... bij deze bent u gewaarschuwd... 
bij het panterpakje ben ik vergeten de tekst te saven. beginnersfoutjes... het is een pakje van mini rodini dat net zoals de flesjes en de high chair al op de geboortelijst staat. de piano... dat ga ik me in de toekomst nog beklagen, vrees ik, maar geef toe, hij ziet er toch ongelooflijk schattig uit?!
de wordbanner die is vandaag toegekomen met nog wat leuke washi tape. besteld bij de te leuke webshop buiten de lijntjes en heel snel in de bus. zo hebben we het graag. 

geniet van het (verlengde) paasweekend. 

yes, i finally figured it out. moodboard #2 and definatly not my last one. 
the mini rodini panther suit... i forgot to save the text there, but hey, i am a beginner. please forgive me...
i received the word banner in the mail today, i bought it at the cute shop buiten de lijntjes.

enjoy this easter weekend. 






7 opmerkingen:

  1. Wat een kei-leuke spullen, ik zou er bijna zelf terug een baby voor willen. Bijna. ;-)
    Laat die moodboards maar komen, superleuk om ideetjes op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n moodboard en dat kan eigenlijk van alles zijn. Ik ben al lang uit de baby's maar voor die slofjes zou je er zo terug aan beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. écht he! ze zijn enkel nogal duur en zeker om te laten overkomen uit USA.

      Verwijderen
  3. O, ja, doe mij alles daarvan maar :-D
    Over de Salt Water Sandals, wij verkopen vanaf maat 25, sorry. Toast.co.uk verkoopt wel volwassen maten weet ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keileuk echt! Met welke tool maak jij die moodboards? Bedankt al voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met pixlr of polyvore. pixlr iets makkelijker. :)
      succes!!!

      Verwijderen

thanks for sharing your thoughts <3