maart 07, 2013

pantherlove/panterliefde


toen ik dit truitje zag was het liefde op het eerste gezicht, ik heb dat wel meer (eu euhm), maar geef toe, dit zou je toch gewoon zelf willen dragen. het is jules die er weer mee aan de haal gaat. 
ze verkopen het in veel webshops, maar de ecoshop Kleuterstraat heeft me over de streep getrokken (dit was niet zo heel moeilijk, maar toch...). binnekort foto's van de kleine man mét de sweater.


when i saw this sweater, i immediatly fell in love with it. not available for grownups. lucky jules. he gets all the good stuff. 
bought at the eco webshop Kleuterstraat. soon: pictures of the little man in it!



6 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat een geweldig mooi truitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te leuk! Zou ik inderdaad zelf ook aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En terecht, dit is zo'n prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kleuterstraat heeft meer van deze leuke kleren waar mijn kleinkinderen dol op zijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so cute. There are always cute clothes for babies, and clothing always looks good on them since they are so little! Thanks for sharing! Xo, M&K at brewedtogether.com

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3