maart 28, 2013

sew-be-do

dinsdag dan toch eens gaan kijken bij veritas. ik had al vanalles opgevangen in blogland over de nieuwe en leuke sew-be-do collectie.
inderdaad... leuke stukjes stof. de meesten zijn net iets té druk voor mij, maar ik heb toch een leuk stofje gevonden. eentje met flamingo's. niet voor mezelf, maar voor het babymeisje van D. baby nog niet geboren, maar de mama is zot van die roze/oranje beestjes. nu nog een leuk projectje vinden. kussentje? lakentje? kleedje? rokje?
afgezien van dit stukje stof viel mijn oog meteen op deze leuke ankerknoopjes. that's more like it. al bij al dus toch best blij dat ik eens ben gaan piepen. 






6 opmerkingen:

  1. Leuk stofje! Ik was afgelopen dinsdag ook eens gaan kijken bij Veritas, ze hebben er idd. mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had het ook al opgevangen, denk dat ik ook eens ga piepen binnenkort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha heb het net ook zien liggen bij een vriendin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, dat stofje heb ik ook in huis gehaald! Nu nog een plan verzinnen om er wat van te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Isabel,

    Leuk dat je onze flamingo-stof kocht!
    We kijken alvast uit om het resultaat hier te bekijken :)
    Moest je creatie klaar zijn, laad ze dan zeker op in onze Facebook-app: http://www.facebook.com/Veritas/app_119148074942998
    Zo maak je elke week kans op een leuke prijs.

    Met vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hier nog een cadeaubon van verias liggen... Moet die dringend eens gaan opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3