april 07, 2013

Flu number 2

na een koortsige eerste week vakantie is de misselijke week aangebroken! o ja. griep in de buik. i mean... SERIOUSLY??? afzien. kan niets nemen om wat er ook gepaard gaat met buikgriep te stoppen.
daar gaat parijs dus. het zal eerder online shoppen worden vanuit bed/zetel.
de gezonde roze ontbijtjes hebben de vieze beestjes niet kunnen tegenhouden.


after a week filled with fever and not feeling well, the stomach flu thought it would be a 'good' idea to come and say hello.
i mean... SERIOUSLY???
bye bye paris, hello bed.
those yummy pink smoothies full of vitamines didn't keep me as healthy as i hoped they would be.

10 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel beterschap. Maar met zulke vitamines als ontbijt kan het alleen maar beter worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, ik heb echt met je te doen! Véééél beterschap en een dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meiske toch! Maar toch wat fijn nieuws ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh nee meid! Het houdt niet op he! Wat jammer van Parijs! Als ik soep moet komen brengen moet je het zeggen he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci! het is al wat beter en heb soep gemaakt (erna was ik wel weer doodop haha)
      :) x

      Verwijderen
  5. Beterschap! Meestal duurt dat niet zo heel lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk alweer wat beter? Zo zwanger zijn, niets kunnen doen, behalve je bed inkruipen en niet naar Parijs gaan.... Medelijden!
    (vraagje: weet je nog waar je die flamingo-servietjes kocht?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey ja het gaat al wat beter, ik kan mn eten toch al binnenhouden :)
      ik kocht de servetten vorige week bij ikea.
      groetjes

      Verwijderen

thanks for sharing your thoughts <3