april 23, 2013

give away! give away! hurray! hurray!

Door druk weekend wordt morgen pas de winnaar bekend gemaakt. Jules is bij oma dus geen onschuldige kinderhand ter beschikking!




de eerste give away bij mamajulesbrussels. 

ik had hier en hier al de leuke coll sjaals zien verschijnen... 
aangezien ik mij al even niet meer achter de naaimachine had gesmeten, was dit een simpel projectje om 'er terug in te komen' dacht ik. 
zoals jullie ondertussen al weten, of ook niet, streepjes zijn één van onze favorieten. in de kast van zoon, man en ook die van mezelf zijn er heel wat streepjes terug te vinden. 
op de stoffenbeurs had ik onlangs een metertje of twee streepjesstof gekocht. tricot. perfect voor zo een sjaal. 
een half metertje stof op stofbreedte is genoeg liet ik me vertellen. ik meette, knipte en speldde af. zette de machine aan. ging zitten. en toen begon het. ik heb geen overlock. mijn elastieksteek werkt normaal wel goed, maar blijkbaar had de verkoper mijn stofke niet goed geknipt want ergens in het midden trok het wat scheef. gelukkig is het een collsjaal en dat valt van zichzelf dubbel waardoor het eigenlijk toch niet zo hard opvalt. 
toen ik hem aandeed was ik dan toch nog best tevreden. tot ik me bedacht dat een strepensjaal misschien teveel van het goede was voor iemand die nogal vaak streepjes shirts draagt. 
dus lieve lezers... jullie horen me al komen. ik geef hem weg. hij is wel niet perfect afgewerkt door het niet in het bezit hebben van een overlock. waarvoor mijn excuses.

wat moeten jullie doen? me volgen. via google mag, maar liefst met bloglovin',een berichtje achterlaten hieronder en de give away delen indien jullie zelf een blog hebben. simpel dus. vrijdag 26 april zal de onschuldige kinderhand van jules de winnaar trekken. 
good luck. 

i made this scarf. what to do if you want to win it... live in europe. follow me, here and on bloglovin and leave a comment below. i will announce the winner this friday. 
good luck. 



17 opmerkingen:

  1. Mijn dochter is in ieder geval al gek van je sjaal. We gaan je direct volgen op Blog Lovin' en natuurlijk gaan we wat een reclame maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. from one stripes lover to another ;-) ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. from one stripes lover to another ;-) ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof :) maar ik zal de andere de kans laten om hem te winnen ;-) Ik zal wel reclame maken op m'n blog meissie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ge zijt ne schat en met uw overlock zal dat wel wat minder stroef verlopen! x

      Verwijderen
  5. Mooooi zeg! ik doe mee :) Ik volgde je al via blogger, maar nu ook via bloglovin! En heb een linkje naar je giveaway gezet op mijn blog. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super! bedankt en hopelijk trekt jules vrijdag jouw naam.
      x

      Verwijderen
  6. I want!!! Heeeel leuke sjaal! Im a fan, big time! :) Elien Deneut

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sjaal, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een tijdje geleden via via jouw blog ontdekt & ik volg het nu ook op blogloving: ik doe dus ook mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé! Wat een mooie collsjaal!
    Ik ben alvast volger en doe heel graag mee aan deze giveaway...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dan doe ik op de laatste nipper nog mee want streepjes,das helemaal m'n ding

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier nog een kandidaat om mee te doen dan! (ps mn meedoen via bloglovin' van vorige week is er niet doorgekomen...)
    Sarah Vanderheyden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'm in! I really like your scarf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook graag mee! Zo'n mooie sjaal!!!!
    Hoe moet ik dat eigenlijk doen, je volgen? Want bloglovin' heb ik nog niet..

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3