april 08, 2013

halfweg/ halfway there.

wow. opeens zitten we in de helft. 20 weken. o la la. 
die kilo's beginnen er stilletjes aan bij te komen en buik wordt steeds ronder. 
de laatste week is de mini ook druk bezig met draaien en keren en stampen, wat toch steeds geruststellend is. onlangs hebben we de verlossende 3D echo gehad. we weten wat het wordt (ik deel het snel met iedereen). dat maakt dat het allemaal ook "echter" al betekent dat ook dat de namenjacht van start is gegaan en dáár kijk ik dan weer iets minder naar uit. meneer de echtgenoot deelt namelijk niet altijd mijn mening. ik heb dan ook nog wel even de tijd om hem aan mijn favoriet te doen wennen. nietwaar? 


wow. suddenly we are halfway. 20 weeks. o la la. 
the mini is starting to move a lot these days. it makes it feel  more "real". we also found out the sexe of the baby (i will share soon with all of you) which means that the namehunting can start. i am not really looking forward to that as the mister and i do not always share the same taste in names. oh well, i have another 4months to convice him. am i right? 




6 opmerkingen:

  1. Ik weet het al, ik weet het al :) allee, ni de naam natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doeme ik dacht: ja weet kelly het!? help ons!! hehe

      Verwijderen
  2. Ik vind het een hele mooie foto!
    Namen...moeilijk maar toch héél leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. namen kiezen, voor mij één van de leukste dingen aan zwanger zijn... succes ermee....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Courage, ik vond dat (behalve bij de eerste) ook altijd een helse opdracht om een naam te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3