april 11, 2013

it's a ...

...

GIRL!!!

hoera! we zijn zo blij! 3D echo en ook de gynaecoloog bevestigden het. een meisje. de koningswens. dat verklaart wel waarom ik de laatste weken naar al wat roos is werd gezogen. ik ben helemaal niet zo een meisje meisje, en al zeker niet wat roos betreft, maar als ik nu iets roos zag/zie ben ik net als een bij die honing ruikt. 
aangezien de trip naar parijs zonder mij is doorgegaan heb ik me met mijn zieke lijf dan maar op het online shoppen gesmeten. mét resultaat. allemaal koopjes. het feit dat ik er maar de helft of nog minder voor betaald heb, maakt me nog gelukkiger. enkel de mini rodini pantersloefjes en de groene glittercardigan zijn van de nieuwe collectie. heb me toch nog mooi kunnen inhouden wat betreft het roze. ik gok namelijk dat er nog heel wat roos zit aan te komen van de oma's. en geef toe, trôp is te veel. 

hurray! we are so happy! a girl. it certainly explains why i like pink so much these days, which is not really my thing, normally. 
as i was ill and didn't went to paris i decided to shop a bit online (just a few things, you know?). most of the stuff i bought was on sale so that made me one very happy trooper! 
i didn't buy a lot of pink. i suppose the grandmama's will do that, whether i like it or not. 


xxx




16 opmerkingen:

  1. nogmaals: jeeeeeeej een klein isabelleken! :) Dat gaat een fashionista baby worden ;-p

    Ik ben trouwens heeeeeeeelemaal ondersteboven fan van de lange kousen!! die rode zijn <3 !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooooh en dat eerste pulleken! ik wou dat ik zoiets nog kon aandoen (die kousen stiekem ook trouwens!)

      Verwijderen
  2. proficiat!
    dat pulletje uit de kringloop is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat leuk een meisje :) Nu heerlijk shoppen! Misschien zelfs wel leuker shoppen voor een meisje dan een jongentje..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, geweldig nieuws, *proficiat* en shoppen voor meisjes is zo leuk!! Die kousebroekjes van Bobo Choses zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, geweldig!! En die maillots..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, geweldig!! En die maillots..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, een meisje! Proficiat! Geniet van je nu al 'roze' wolk!.... Mooi gekozen je 'outfits'!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och die kousen zijn super!
    En ik ben al benieuwd voor de naam!!!! Ik gok op een oude franse naam à la Clara , Esmée , Victoire...

    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze moet eerst haar ventje nog drillen om akkoord te gaan met hare naam ;-)

      Verwijderen
  9. Super super super! Ben zo blij voor jou! Ik heb zelf ook eerste een jongen en dan een meisje. Die onvoorwaardelijke liefde tussen broer en zus is super om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dochtertje. Ach. Zo lief. En zo leuk. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie merken, zou ook nog wel een dochter willen maken, zoon is net ter wereld en denk aan al ' er komen nog kinders'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een paar uur na de bevalling zei ik tegen mijn man: ok schat, ik waarschuw je, ik ga dit nog eens willen. :)

      Verwijderen

thanks for sharing your thoughts <3