april 21, 2013

winkelstraat/babyboom

zondag shopdag. 
miss D en ik trokken naar de winkelstraat. twee zwangeren op stap. donutje, flesje vitamin water en we konden er tegenaan. 
webwinkels die voor een dagje een écht winkeltje hebben.leuk initiatief. af en toe 'voel' ik toch graag ook eens. het was weer gezellig bij Eva van goldfish waar zowel D als ik toch nog een kleine schat in de 10 euro mand hebben gevonden. een schattig pakje voor de minime. koopjes. we like. ik kijk trouwens al heel hard uit naar het nieuwe merkje dat er in die leuke webshop zit aan te komen. ik was al overtuigd en grote fan toen het woord 'dierenprints' viel. het merkje heet 'oh baby london', ik was te nieuwsgierig en ben dus al eens gaan piepen. de tijgerlegging. yes, please, leg er al maar eentje (of twee, ze groeien toch zo snel) opzij, Eva.
beetje verder aan het standje van cosykids vond ik een leuke snijplank en nog wat gestreepte washitape.
bij krullevaar vond ik voor de little miss een vitra lookalike kapstokje en voor de little mister een stoere rakettenboekentas (1 september is niet zo ver af meer, toch?). 
de té retro winkeltjes lieten we aan ons voorbijgaan. we waren dus redelijk snel rond.  aangezien ik nog een uurtje of twee tijd had voor ik de kleine man kon gaan halen bij oma zetten we onze shopping voort richting antwerpen, waar er in het designcentrum de winkelhaak een babyboom stocksale gaande was (atelier solarshop). ondanks het feit dat het hier de laatste dag was van hun vierdaagse verkoop hingen hier nog wel wat schatten. zoals onder andere deze 'tussenseizoenschoentjes' die ik niet kon laten liggen voor jules. ze passen perfect en hij wou ze niet meer uitdoen (lees: concert voor slapengaan want hij wou ze aanhouden om te slapen). 
al bij al een geslaagde dag. op naar een nieuwe werkweek maar weer. 

sunday. shopday. 
miss D and i went to a few fun kidevents. we scored some donuts and off we went. 
this is what i came home with. pretty happy about it all. the little mister is over the moon happy with his new shoes. he wouldn't take them off to go to bed.
you can find the webshop links above. 
good luck with the new week. 

















3 opmerkingen:

  1. haha de donuts, heerlijk! Jammer dat ik je net gemist heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als de perfecte zondag :) En hoe toevallig, ik was vorige maand nog bij Oh Baby London in Londen en vond er een prachtig truitje voor Lou (fotootje van het kleine shopje staat tussen mijn verslag). Dat badpakje is trouwens echt lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooooooooooooooooooooh , die schoentjes !

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3