mei 05, 2013

babygirl collage

ik was zo fier enkele weken geleden dat ik eindelijk dat collagemaken onder de knie had, viel het mij hier opeens op dat het al wel weer een hele tijd geleden was dat ik er eentje postte. 
er werd nog wat geshopt voor the little miss, maar enkel NOODZAKELIJKE dingen. zoals een luiertas (of rugzak), een kapstok voor in de kamer (die jasjes moeten toch ergens opgehangen worden), een poster en roze polkadot muurstickers (want een witte muur is maar een witte muur, nietwaar?). 
het bedje staat klaar in de garage en wacht om in elkaar gestoken te worden. de gordijnen moeten nog gemaakt worden. en dan nog wat tierlantijntjes. je kent dat wel .. 
we hebben ook nog wel wat tijd natuurlijk, maar een voorbereid mens is er twee waard -zeggen ze toch. 
het concept van geboortekaart/geboortesuiker loopt door tot in de kamer en tot aan de aankleding van de bugaboo/luiertas. wat gek kan klinken voor een ander, is voor mij vanzelfsprekend. alles klopt. en ik zou het niet anders willen. hier in huis verdient iedereen het beste, dus ook dit ongeboren meisjesmonster. oh en het ziet er naar uit dat het kind een naam zal hebben. hoera. ze zal niet door het leven moeten gaan als 'nummer 2'. 
en nu : naar bed. het is misschien maar een korte werkweek, maar daarom niet minder druk. 
veel moed morgen. -ohikhaatmaandagen-

a few weeks ago i was so proud that i finally managed to make collages. but then again i realized that it has been a while that i posted one. so here we go again. 
these are a few things i got for the baby and her room. things that are really necessary -of course. i am quite prepared this time. there even is a concept/theme. the room, the bugaboo, the birth presents, the birth announcement cards .. it all will 'fit' together. this may seem strange to others, but feels right to me. she deserves the best. and only the best. we also decided on the name. yes, the kid will not remain nameless after all. 

xoxo


14 opmerkingen:

  1. Die poster is GEWELDIG! Merci voor de link :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik haat maandagmorgen tooooo !!!!!
    YEK !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een maandagmorgenhater, al maakt jouw collage weer heel veel goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaah mijn meisje heeft ook een Zilverblauw-poster op haar kamer! :) Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maandag met zo'n zon kan je toch niet haten? Dat wordt een dochter in stijl bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldige spulletjes weer! maandag vallen bij mij nogal mee ;-p

    seg, ja, trouwens, hoe zit dat nu met dat gebroortekaartje? mijn vent (en nu mag ik dat dus zeggen!) ziet dat wel zitten om dat te doen he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ewel we zullen daar eens voor samenkomen he! ondertussen hapke eten enzo ;) keileuk dat hij dat wil doen!!!! MWA x

      Verwijderen
  7. Een Bugaboo? Wij hebben getwijfeld maar dan toch nog voor een Maxicosi gegaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik ben heel hard bugaboo fan. al denk ik dat er tgwoordig niet zoveel verschil meer in die buggy's zit.


      Verwijderen
  8. Wij hadden indertijd ook een Bugaboo. Maar die is Yane allang ontgroeid.... Waar is de tijd????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke details van de kamer. Als iris een eigen kamer heeft, hang ik denk ik ook zo'n poster.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O baby op komst avonturen. De lees ik graag, je hebt er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3