mei 15, 2013

de leukste give-away! ever!

woehoew, ik had er al wel eens iet van gezegd, maar nu is het eindelijk zover!!! 
ik opende de brievenbus en ze zaten er in. de twee popjes. gemaakt door de lieve sophia smeekens voor studio escargot. ze verkoopt de gezeefdrukte popjes via haar etsyshop én ik mag er eentje weggeven. aan iemand van jullie. 
hoe geweldig is dat? het popje met de sterretjes is dus te winnen. je kan dat door hieronder een leuke comment achter te laten en te vertellen waarom je dit zou moet winnen, me volgt via bloglovin en/of google én deze give-away te delen (op facebook, instagram of via je blog als je er ééntje hebt -wel even vermelden waar je het gedeeld hebt). het zou natuurlijk nog beter zijn als jullie de facebookpagina van studio escargot gaan leuk vinden ook, maar dit is geen verplichting -al is het moeilijk in te beelden dat je deze popjes niet leuk zou vinden.
veel succes!!! moge de beste winnen..

psssst.. de winnaar zal bekend gemaakt worden binnen een weekje. of zo. ik hou het graag nog wat spannend. 

psssssssssssssst.. zoals je kan zien in haar etsyshop zie je popjes met kleertjes, de kleertjes zijn apart te bestellen. 














40 opmerkingen:

  1. Om gelijk verliefd op te worden..., stoer hip & lief in 1! En zou ik niet de populairste tante zijn als ik dit popje schenk aan het neefje of nichtje in de buik van mijn schoonzusje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die zijn echt supermooi! Ik zag ze daarnet al op Instagram!
    Dit popje zou helemaal passen in het nieuwe kamertje van de zoon!
    Volgen doe ik al en zal de give-away delen via instagram.
    Nu maar duimen voor mezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onmiddellijk verliefd op deze popjes. En mijn kleinste popje ook! Ik deel het op mijn Facebookpagina én op mijn blog www.leukewereld.blogspot.com!
    En winnen maar!!!! xxx Leuk seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk! Ik doe mee hoor, ik word in de zomer namelijk meter van een klein meisje en dit popje lijkt mij het perfect eerste kadootje! Duim duim ...
    Ik deel je give-away op mijn blog en natuuuuurlijk like ik ook even Studio Escargot via FB!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die popjes zijn TE schattig gewoon! en idd, bolletjes, ideaal ;-) Ik zou hier ook mee scoren, maar ik laat ze voor iemand anders! Ik zal dat van u wel is lenen als ik het zou nodig hebben :-p

    Ik maak meteen reclame op m'n blog meissie!

    http://kellyjadestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeuj, omdat ze prachtig is wil ik ze ook wel winnen (vanzelfsprekend voor de kinderen ;-)) ze komen op mijn blogje. Hetlandvanklijntje.blogspot.be
    Groetjes
    annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ze voor mij :) Om op de kast te zetten :) Ik volgde je uiteraard al en heb je give away gedeeld op mijn blog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige popjes! Ook ik,doe met volle overgave mee. Ik zou ze ook wel stiekem voor mezelf houden, ik heb nog een prachtig plekje langs mijn bed, ze zullen er zich ontzettend gelukkig voelen! ;) Mijn zoontje mag er ook wel eens mee knuffelen uiteraard! ;)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig gewoon! ik weet nu al dat mijn dochtertje hier onmiddellijk SMOORverliefd op zal zijn, poppenfreak dat ze is...
    Ik doe heeeeeeeeel graag mee... duimen maar nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik volg je nu ook officieel op google en deel je link op facebook, ik probeer je morgen ook nog een plekje te geven op mijn blog!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mijn jongste dochter die binnen 2 weken 4 wordt en een geweldige poppenmama is. Ze zou er zo blij met zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha...voor mezelf! Ze zijn geweldig ;-) Ik zet je link op mijn blog...enne past trouwens mooi bij de konijnen van Miko Design! (http://fetedesgamins.blogspot.be/2013/01/i-love-paris-rabbit.html)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo schattige popjes! Ik zou ze heel graag willen winnen voor mijn zoontje. Op zijn kamer is zijn wandplank nog wel erruggg leeg. En ik zou graag eens een keertje een giveaway willen winnen, hihi!
    Ik volg je al via bloglovin en googleconnect, ik heb de FBpagina geliked en http://www.deniesdenies.nl/p/blog-page_23.html dat is het linkje naar je give-away.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via kelly jade hier gekomen! Ik ga je volgen! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe heel graag mee!! Zo'n klein sterrenpopjes is echt wel heel schattig!! Mijn dochter in spe -die trouwens ongeveer even oud is als die van u nu- zal er wellicht superblij mee zijn!
    Ik wilde je graag delen op facebook maar vind je niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey, je hoeft enkel de link van de blogpost op je facebook profiel te plaatsen, mijn naam is isabel delanghe, geen facebook gelinkt aan deze blog. :) x

      Verwijderen
  16. Zoo schattig, daar zou mijn knuffeldochter zeer blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig popje voor mijn eigen kleine popje Julie van bijna 4 maanden oud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zit hoogzwanger te wachten op de geboorte van ons eerste kindje. Zo'n prachtig popje zou een mooi kraamcadeautje zijn en het wachten een beetje kunnen verzachten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh wat leuk dat popje! ik zou het dolgraag winnen om hier op de kast van viktor te zetten tussen al die gekke dingen. ik zal de give away delen op mijn Fbpagina en ga meteen een kijkje nemen op haar pagina, regenachtige groetjes, tine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. via Kelly Jade hier terecht gekomen, volger geworden en linkje ga ik zo plaatsen op blog.
    Ik wil heel erg graag mee doen en zou het dan aan mijn lieve vriendin geven, die het heel moeilijk heeft momenteel als steun in de rug. De sterretjes staan voor haar voor haar sterrekindjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Naast mij staat staat een dametje dat héél goed voor haar zal zorgen!! Dus ja, wij doen mee.
    Ben al volger , natuurlijk! Ik plaats het berichtje op m'n blog, is dat voldoende? de link:

    http://mokasblog.wordpress.com/2013/05/16/een-give-away-bij-mamajules/
    groetjes,Katie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi! Ik doe ook graag mee aan de wedstrijd, ik ken wel een aantal mensen die heel blij zouden zijn met zo'n popje. Het doet me denken aan een zorgenpopje dat ik meegaf aan onze beste vrienden die nu al 6 maanden op reis zijn. Het popje gaat overal mee en brengt geluk en bijzondere mensen/gebeurtenissen op hun weg. Ik heb geen blog maar heb wel de link gedeeld op mijn facebookpagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is niet zo'n feestelijke reden als iedereen die vóór mij reageerde, maar ik zou het dolgraag als troostpopje aan mijn zus geven, die in augustus haar babymeisje verloor op de dag van de geboorte...sorry voor de dissonant in het geheel maar ik vind het een heel lief popje om dichtbij te houden als je verdriet hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pfff Lisette, kippenvel! Als ik win, dan gun ik m jou voor je zus.

      Verwijderen
    2. Nou, wat een super lieve reactie van je! En vooral omdat ik nu lees dat jij 'm juist aan het nog ongeboren kindje van je schoonzusje wilt geven.
      Dankjewel voor alleen al het idee achter je reactie.

      Verwijderen
    3. Oprecht. Mijn neefje of nichtje gaat vast genoeg verwend worden. Als dit popje ook maar enige troost kan bieden na zo een verdrietige gebeurtenis, zou ik heel graag zien dat zij m krijgt!

      Verwijderen
  24. mooi
    een echt hebbeding
    groetjes marleen prinsen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. de popjes van Sophia zijn super! Ik zie het als het perfecte kadootje wanneer mijn kleine meid haar zusje voor het eerst zal komen bezoeken op de kraamafdeling *smelt*

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ga dit delen via mijn blog 'Ons nest achter de kerk'.
    Superleuk is dat popje. Voor onze jongste kindjes heb ik veel kledij met van die sterren op. Bodykes, truitjes, broekjes, ...Ik ben er gek op en ook op van die miniminipopjes die een ereplaatske zouden krijgen tussen mijn andere leuke dingetjes waar ik gek op ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit oh zo mooie sterrenpoppetje lijkt me uitermate geschikt om als 'geluksbrengertje' (aka talisman) steeds bij me te dragen. Sinds ik onlangs mijn moeder ben verloren, en mijn verdriet met niemand kan delen (enig kind), zoek ik vaak een 'houvast' om weer positief ingesteld te geraken. (Ik heb dit gedeeld op mijn Facebookpagina.)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn dochter Stella verzamelt sterretjes, dus zo'n schoon sterrenpopke zou goed in haar verzameling passen!!
    Ik zet alvast je link op mijn blogje!!
    Succes aan iedereen!!

    http://cowboysendindianen.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. vr m'n babymeisje met haar sterretjesbroek...
    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ooo kan ik nog meedoen! Voor in m'n klasje...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ah... De dag zelf mag ook nog zeker? Zolang dat onschuldig handje van Jules nog niemand heeft gelukkig gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oeoe net je blog ontdekt en ik wil wel winnen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3