mei 03, 2013

weekend.

hehe het is weer zover. vrijdag. tijd voor het weer welkome weekend. 
dit weekend is wel net dat ietsje specialer dan elk ander weekend. het is niet alleen druk -what's new, neen het belooft ook heel romantisch te worden.

een weekend waarin één van mijn goede vriendinnen, miss E trouwt met haar grote liefde B.
een weekend waarin een lieve collega/vriendin trouwt, weliswaar ook met de man van haar leven.  
je leest het goed, twee op één dag. 
miss E trouwt enkel voor de wet en viert in intieme kring. het grote feest dat volgt in de winter. dat kwam nog wel goed uit, want even later deelde miss K dat ook zij die dag zou trouwen. zij zouden niet enkel voor de wet trouwen, ze was ook nog op zoek naar iemand die hen wou helpen met een persoonlijke en ietwat intiemere ceremonie in elkaar te boksen. je raadt het al. morgen zal ik voor hen staan. 
ben best wel wat nerveus. heb mijn tekst niet alleen geoefend voor de spiegel, ook mijn wederhelft kent hem ondertussen misschien al wel vanbuiten... daarnet heb ik hem nog even snel in een schriftje neergepend. dat staat toch altijd wel wat mooier dan zo een blad dat uit de printer komt gerold. 

ik hoop op mooi weer voor beide bruidjes. zon en wat warmte, danku. meer vragen we niet. 

xoxo



7 opmerkingen:

  1. mmm... en het weer zit alvast mee! succes voor jou en vele gelukwensen voor de andere 4 :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Houtem? Oh, dan zit je niet zo heel ver van mij ;)
    Alles goed verlopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. houtem, als ik vilvoorde? want in aalst is er ook een houtem? :)

      Verwijderen
  3. Mooi geschrift heb je! Hoe is het verlopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! het was een superdag! voel me alsof ik een mega kater heb, terwijl ik geen druppel alcohol aangeraakt heb. BEKOMEN dus, en snel in bed straks.

      Verwijderen
  4. Dank u meid! Het was heeeeeel mooi! En ik heb verdorie TOCH geweend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3