mei 07, 2013

wegdromen.. dreaming..

vandaag:
met mijn papa naar ikea voor een nieuwe tuintafel. thuiskomen. nog gezellig samen eten met papa en mama. jules in bed. en toen... onweer. regen. we hebben zelfs de kans niet gekregen om de tafel in elkaar te steken (de enige reden waarom ik niet veel ikeameubels heb: dat ineensteken is niet mijn forte). 
ik vrees dat ik het weer 'gejinxed' heb. sorry. ik was té enthousiast en té optimistisch. byebye mooi zonnig lang weekend vol tuin en bbq plezier..  
ondertussen droom ik nog wat verder van al die feestjes in de tuin. 

today:
i went to ikea with my father to buy a new table for the garden. we didn't even get the chance to put the table together (oh the fun of ikea stuff - NOT).. no.. we do live in belgium and it began to rain like crazy. i'm afraid i jinxed the weather by buying that table. i was too optimistic, i guess.
for now i will keep on dreaming about all those gardenparties. 






10 opmerkingen:

  1. het gaat toch terug beter worden neen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik teken meteen voor zo'n tuin. Geweldig mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och...t gaat goed komen hoor.
    De zon komt er echt weer aan.
    Geduld!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grrr, nu ben ik wel benieuwd! Zon, zon, zon...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zaalig inspiration foto's!! Ik droom alvast weg :)
    maison20plus.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn dat allemaal foto's uit je eigen tuin?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ikea dat gevoel ken ik ...

    Ik heb er verdorie een maand over gedaan voor ik door had hoe mijn bed juist in elkaar zit :) Super leuke blog zeg!

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb me vanmorgen een retrofiets gekocht. Zou perfect passen op één van je foto's. Gelukkig zet de lieve kerel van de winkel hem helemaal ineen ...

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3