juni 02, 2013

sunday. (not so) lazy sunday.

vandaag stond er niet veel op het programma. bekomen van een geweldig trouwfeest stond bovenaan ons lijstje. wat een feest. zoooo mooi. het was p e r f e c t, in alle opzichten. ik was moe, de echtgenoot had wat hoofdpijn (hoe dat komt? écht geen idee!) ..

gelukkig was de zon er en dat gaf ons toch wat energie. jules liep heel de dag in zijn zwembroek in de tuin -we ervaarden zelfs heuse potjessuccessen, hoezee. krijgen we dat meneertje misschien toch nog proper voor hij in september naar school moet.
én er werden hier in huis toch nog nuttige dingen gedaan. het plafond van babykamer werd eindelijk geschilderd -danku D&L- en ik ben zelf ook in actie geschoten (na een powernapje in de tuin). de nestdrang is er. o ja. 
het kastje -foto 2- stond vroeger nog op mijn kamer en zag aan de binnenkant niet zo wit meer. dat overschotje verf kwam dus goed van pas. we zijn nu nog op zoek naar vier mooie pootjes voor onder het kastje zodat het als nachtkastje kan dienen. wie o wie heeft tips? morgen eens een kijkje nemen in de betere hobbywinkel. 
nu ik toch bezig was heb ik ook maar meteen de pootjes van een wit ladenkastje -ook nog een erfstuk- onder handen genomen in dezelfde kleur. finaal resultaat volgt later, want de pootjes zijn nog aan het drogen en hebben waarschijnlijk ook nog een derde laag nodig. de pootjes zijn ook maar voor 3/4 geschilderd. danku instagram en pinterest.
al bij al dus toch nog een productieve dag gehad. 


4 opmerkingen:

  1. Was het nog plezant gisteren? Heb spijt dat ik door moest! Tijd dat de halve trouwboek z'n rijbewijs haalt! Ah, en den uwen toch beetje pijn aan het haar? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. drukke dag - pootjes zou ik op zoek gaan naar rommel/kringloop hoe gekker hoe beter en dan felle kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. misschien vind je deze leuk:
    http://www.prettypegs.com/en/

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3