juli 28, 2013

gettaway.

vorige week de warmte van het binnenland ontvlucht en naar de zee getrokken. een paar dagen bij mijn ouders met jules. wat in mijn hoofd een rustige midweek ging zijn, bleek toch wel vermoeiender te zijn. 8 maanden zwanger en op een strand heen en weer lopen met een peuter die het zand te warm vindt aan zijn voeten en gedragen wil worden door zijn mama, is niet echt rustgevend. de harde buiken zijn sinds dan een feit. afgezien van het feit dat ik vermoeider ben teruggekeerd, hebben we toch genoten van de frisse(re) zeelucht en familie. hier nog wat foto's, want het zou geen mamajulesbrusselblogpost zijn zonder, nietwaar? 

it was too hot the last week, so jules and i went to the seaside to visit my parents for a few days. sun, see and sand. we had fun with my sister and her kids on the beach. 
i must admit: i thought it would be more relaxing, it was rather 'hard' to run around the beach with a 8months-pregnant-belly AND a toddler who thought the sand was too hot on his little feet and wanted to be held by his mama.
no blogpost without some pictures, so here we go.. 










6 opmerkingen:

  1. Oh wat kijk ik uit naar dat lieve meisje van jou! Veel sterkte nog die laatste maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff, làstig!!!! Jij zou nu met een sapje in een hangmat moeten hangen hé...
    ;-)
    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dar zag en een leuk uitje uit,mooie foto's!
    Probeer toch maar een beetje te rusten op tijd en stond. Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jules met hoedje, helemaal hip! Laatste loodjes moeten idd wegen met zo'n warmte, pfff. Nu aftellen, spannend! Ps: ik check nog voor dat dekentje, ben momenteel in verlof en stoffenwinkel is in de stad waar ik werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, dat lijkt toch allemaal zo veel draaglijker aan de kust he :) Jules zal weer in zijn nopjes geweest zijn! En pas maar op met diene geweldig leuke buik he! Ik wil een gezond klein Isabelleke zien als ik terug ben :-)

    Zie ik je nog voor ik naar Noorwegen vertrek? Misschien kunnen we volgende week iets samen doen met de kids? Kunnen Jules, Renske en Fenne eens kennismaken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk naar het strand maar ik kan me voorstellen dat het wel pittig is zeg met buik en klein aanhankelijk kindje.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3