juli 03, 2013

holidayyy

grote vakantie. een hele grote, want ik moet binnen 7 -whaaaaaaaaaaa- weken bevallen en ben dan nog eens 15 weken thuis. de dagen weet ik wel te vullen. het huis babyklaar maken. jules entertainen -of hij mij, het is even vermoeiend. soldenshoppen. wat poetsen. strijken..
begrijp me niet verkeerd, ik geniet van die laatste momenten alleen met jules thuis, het is gewoon soms niet even makkelijk met die buik die nu wel in de weg begint te zitten en die instabiele bekken die mij nogal hinderen, maar hey, met klagen wordt het er al zeker niet beter op dus dat probeer ik dan ook maar zo weinig mogelijk te doen. 

babygewijs zijn we goed op schema. kamer klaar. kaartjes klaar. geboortesuiker bijna klaar... foto's van die babykamer ga ik snel met jullie delen. vorige week is Nathalie onze leefruimte en de kinderkamers komen fotograferen voor haar blog en ik ben er zeker van dat haar foto's stukken beter zijn dan degene die ik zou tonen, dus nog even geduld -voor wie niet kan wachten, op instagram staan al enkele foto's. 
baby mag dus komen. al wachten we nog vol ongeduld op enkele leuke postpakketjes. 
een nieuwe kap voor de bugaboo -hier te vinden. een deken/plaid van april showers, wat gepersonaliseerde fopspenen en een cheetah fopspeenhouder -hier te vinden. 
de laatste webshop heeft een leuke give away beloofd. iets leuks voor jullie, lezers, om naar uit te kijken! later meer hierover. 
xoxo

my holiday has started and i sure know how to keep myself busy. 
there is jules who keeps me entertained most of the time and i have to get the house ready for the baby. i am really enjoying those last few weeks with jules, but it is hard too -my belly is getting more and more in the way of things. trying not to complain too much though.. it sure doesn't make it better.. 
the babyroom is finished. i will soon share some photo's. Nathalie came over last week to shoot our house for her blog and i am sure her pictures will be much better than the ones i took. when her blogpost on our house comes online, you will be the first to know. 

to end this first holidaypost i wanted to share some cute stuff i ordered online for the baby.   xoxo




bugaboo suncap (www.bcnkidsdesign.nl)
babyblanket by April Showers by Polder (www.smallable.com)
cheetah pacifierholder (www.mijnfopspeen.be)




2 opmerkingen:

  1. Hey Isabel! Ik heb vandaag een selectie gemaakt van de foto's, maar helaas gaat mijn batterij het begeven. Ik zal je dus nog even in spanning moeten laten wachten, want ik ben mijn oplader op het werk vergeten. ;) Kwestie van de spanning wat op te bouwen he :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet er nog wat van - want binnenkort wordt het nog drukker ;p

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3