juli 30, 2013

hurray! 1 year! GIVE AWAY TIME

joepie! gisteren werd mamajulesbrussels 1 jaar! dat wordt gevierd met een leuke give away. 
ik mag een setje van drie gepersonaliseerde fopspeentjes weggeven.
zelf heb ik er ook al toegestuurd gekregen voor de nieuwe baby, maar aangezien we de naam nog even geheim houden, kan ik enkel fotootjes laten zien van op de website zelf. de leuke cheetah fopspeen zat er ook bij. hopelijk is de mini even grote fan van dierenprintjes! 
hebben jullie zelf nog geen monsters of zijn ze al uit de fopspeenfase, dan is het misschien wel een leuk kraamkado. 
wat te doen indien je wil meedoen?
*deze blog volgen via bloglovin
*een kijkje nemen op mijnfopspeen.be
*een leuk berichtje achterlaten hieronder

volgende week wordt de winnaar bekend gemaakt en mogen jullie jullie inspiratie de vrije loop laten gaan om leuke fopspeentekstjes te bedenken!
succes! 






15 opmerkingen:

  1. whoa, wat een leuke tuttekes! :) Die mini (hihi ik weet de naam wel
    :-p ) van u zal weer de coolste zijn bij de onthaalmoeder, cheetah - print en al!

    Als het bij ons eindelijk zo ver is zal ik die van u wel is komen pikken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Mijn jongste had deze speentjes ook, maar inmiddels opgestuurd naar de tuttenfee. Ik denk dat mijn zwangere & stoere schoonzus ze wel heel leuk zou vinden voor hun babymeisje. En verwacht dat de dierenprint daar ook favo gaat zijn!
    Proficiat met je blog verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik werd deze week meter en als ware luipaard/cheetah-fan is dit wel het ultieme kado! Gefeliciteerd met je blogverjaardag, de mijne wordt morgen ook één jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hooray for today! Proficiat met je eerste levensjaar mamajulesbrussels! Ik heb zelf ook al fopspeentjes gekregen voor mijn Kinders, maar ik ding mee voor de roze met de luipaardprint! Geweldig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiep hiep hoera! Proficiat met je blogverjaardag en wat een schone give away. Ons pattoterke is net 1 geworden en ze is een tutterke tot en met. Met zo'n verrassing zou ons meisje Elien super blij zijn! Leuke blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, ik volg je blog al even en dat met veel plezier! En nu blijkbaar al mijn vriendinnen tegelijk zwanger zijn weet ik wel waarheen met leuke fopspenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met de blogverjaardag!
    Aangezien ik uitgerekend ben voor 1 september, en iedereen nu al zegt "ocharme dat kind, verjaren op de eerste schooldag", vind ik dat mijn mini wel iets hips verdient (en ik te horen krijg "oh, coole tut" ipv "ocharme dat kind, had je niet wat beter kunnen timen").

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey, dikke proficiat met je verjaardag!
    Ons klein ventje zou er ook wel nog eentje kunnen gebruiken, nooit geen tutjes genoeg zeker ;)

    @Nashje, ha, join the club, wij op de 30e augustus en dus ook met heel veel gevaar voor die 1e september ....;

    -Thomas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joke Op den Acker31 juli 2013 om 03:35

    Whoehoe 1 jaar! Heppie burdei! Onze meid zal ons gezin vergezellen eind september en kan dus wel een speentje gebruiken. Naam kan onder embargo gedeeld worden aks ik moest winnen :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw dat tutje met tijgerprint! Dat zou mijn metekindje niet misstaan. Proficiat ook met je blogverjaardag. Ik lees hier graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg je nog niet zo heel lang, maar ben wel fan van je lieve en mooie berichten over je zoon en jullie beeb on the way :). Ik ben zelf inmiddels 30 weken zwanger en zo'n hippe fopspeen zou de outfits van mijn zoontje helemaal af maken :).

    Liefs,
    RIanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat, en nog vele jaren!
    Volgen via Feedly, is dat ook goed?
    Beebjes genoeg hier om die superleuke tutters een plezier mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh dat zou supergoed van pas komen! baby #2 wordt hier namelijk binnen een zestal weken verwacht, ongeveer net na jouw baby als ik mij niet vergis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je jaartje bloggen! Ik heb geprobeerd enngefaald, maar was dan ook een tiener die in haar dagboek schreef "vandaag niks speciaal gedaan"... Elke dag opnieuw :D

    Een dierenprint voor dat lekker dier van mij zie ik wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh leuk, en komt zeker van pas!
    Wij zitten met een tutverslaafde dochter, die onlangs ook 1 jaar werd... :-)

    Tut ze nog,
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3