augustus 18, 2013

39 weken zwanger // 39 weeks pregnant


39 weken zwanger.
we zijn in volle voorbereiding van de baby geweest. ik denk dat alles klaar is en nu is het dus enkel nog .. wachten .. en laat ik daar nu net niet goed in zijn. ik was er zooooo van overtuigd dat ze veel te vroeg ging komen .. niet dus! 

hoe de voorlopig kleinste hier in huis gaat reageren is wat mij het meeste bezighoudt. soms denk ik dat hij voelt dat er veranderingen staan aan te komen. plots moeilijk willen gaan slapen terwijl hij tot twee weken geleden het makkelijkste kind ter wereld leek op dat vlak. of is het enkel een fase? wat wordt dat als er straks een baby is die 's nachts wél bij mama mag zijn. tja.. this too shall pass, i guess?
mijn voornemen voor deze laatste week is om al die zorgen los te laten. we moeten het nemen zoals het komt. en het mag snel komen. ZE mag snel komen. 
xoxo










22 opmerkingen:

  1. Alvast proficiat en succes met de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's!! Veel succes alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er helemaal klaar voor ... spannend! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben benieuwd, doe dat goed...ademen, puffen en weten dat elke wee er 1 is die nooit meer terugkomt.

    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha JA idd goeie tip! laatste keer bevallen ever!!! wihaaaaaaaa! :)
      x

      Verwijderen
  5. 39 weken! Spannend. Zo stom he, dat 'wachten'. Ik ben bij Jukka met 41+2 bevallen, veel te lang duurde dat! Veel succes, hopelijk besluit ze snel te komen :) En wat een leuke babyspulletjes trouwens!<3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in Belgie laten ze ons niet zo lang overtijd gaan... Dat is al een opluchting.
      Dankje, jij kan je binnekort ook weer helemaal laten gaan in babyland! x

      Verwijderen
  6. Succes met die allerlaatste loodjes Isabel! Kom maar gauw klein meisje, je komt in een warm nestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat tel ik samen met jou mee af....heel veel succes!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Suc6 met de laatste loodjes! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat kan niet al te lang meer duren. Ik wens je een prachtige bevalling toe en dan heerlijk je kleintje in je armen, wat een mooi vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi dekentje, die met die stippen! Ik wilde eigenlijk vragen waarvan ie is, maar ik doe het niet. Want dan wil ik m ook en ik mag echt niet meer shoppen! Dus ik ga je alleen heel veel succes wensen met de laatste loodjes. Hopelijk komt ze zelf en het liefst zo snel mogelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3