september 16, 2013

Jeanne. 3 weeks old.

eindelijk weer eens tijd om te bloggen. 
onze kleine miss is ondertussen drie weken oud! DRIE! het gaat zo snel. nog sneller als die eerste keer met jules. 
dat is dan ook mijn overheersend gevoel: het gaat veeeeeeeeeeel te snel. stop nu maar een beetje met groeien. wetende dat het de laatste keer is dat we hier een babietje in huis hebben, maakt het ook allemaal heel speciaal en we proberen van elk klein ding te genieten. wat zeker niet wil zeggen dat we dat niet met jules deden natuurlijk.
ik moet wel toegeven dat ik er ook naar uitkijk om weer eens een nacht door te slapen. zeer herkenbaar voor nieuwe mama's veronderstel ik..

nu goed,
ik probeer hier weer wat regelmatiger te posten, maar wou even laten weten: wij stellen het goed en we zijn zo blij dat jeanne er is en ze het zo goed doet en wil jullie bedanken voor al jullie lieve wensen.
oh en wat blijkt..
al mijn angsten en twijfels waren voor niets nodig, jules is de beste grote broer en is helemaal gek van zijn 'mooi zusje' zoals hij het zelf altijd zegt. ik smelt elke keer weer als ik zie hoe hij rechtspringt als ze ook maar een kikje geeft om haar tutje te gaan geven en dan heel lief zegt 'dag mijn poppemie'. 

nu de twee monstertjes hier allebei liggen te slapen ga ik er ook meteen van profiteren om even mijn ogen toe te doen. 
tot snel. 
voor wie ons op de voet wil volgen, dit kan op instagram (username: mamajulesbrussels)

x









15 opmerkingen:

  1. Goh wat is ze toch een schatje! Ik kan er naar blijven kijken :-). Stuur jij je adres eens door (lobkegielkens@gmail.com)? Ik heb nog iets leuks voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh het mooie mieke, ik mag ze donderdag weer zien, jeej! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superschattig , ik krijg terug goesting voor zo'n boeleke ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat met je prachtige dochter met prachtige naam! Geniet van al dat klein geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben erg fan van het lakentje met de kleine strikjes, van welk merk is het? groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is prachtig! JE hebt gelijk dat je er bewust van geniet. Het gaat veel te snel.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig meisje :-) Ik schreef net een blogbericht over hoe ik twijfel of ik nog een tweede kind zou willen of niet, maar ik moet zeggen dat mijn hart toch wel smelt als ik deze foto's zie :-) Ik ga je nog wat verder blijven opvolgen om te zien hoe dat meevalt, zo'n twee kinderen (hopelijk goed! hehe).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  8. Proficiat met de geboorte!! Wat een mooie baby, en een hele mooi naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach ach ach wat een lief poppetje en wat gaat het snel. Geniet van je mooie setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij heeft wel gelijk!! het is een mooi zusje!!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3