oktober 23, 2013

give away: het leuke mama boek !!!

Ik wist dat het eraan zat te komen. Het was dan ook niet verwonderlijk dat HET boek vandaag in de bus stak. Het opruimen en de kuis konden me gestolen worden. Jeanne was wat hangerig dus met haar op mijn buik had ik geen andere keuze. Ik kon niet kuisen en MOEST dus wel HET boek lezen. En erg vond ik dat zeker niet.
Het boek zit leuk ineen. Voor 'mama's to be' begint Lobke met de praktische kant van de zaak. Wat moet je doen op je werk? Hoe vertel je het aan je vrienden en familie? Ze geeft bij dat laatste ook leuke tips met verwijzingen naar webshops. Superhandig dus. Alles waar een mama in wording aan moet of kan denken is hier 'gecoverd'. Tot suikerbonen en geboortekaartjes toe, maar het boek is niet enkel handig voor zwangere dames. Nee, het gaat verder dan dat, de tips zijn niet bij te houden. Er staan recepten in en leuke DIY's voor bijvoorbeeld kleertjes, lakentjes, ... 

Wat ik ook heel tof vind is dat ik er in vermeld sta (ahum ahum). Het doet me toch wat te weten dat Lobke deze blog als 1 van haar favorieten vermeld heeft. Als ik ook maar dacht aan stoppen met de blog, kan ik dat nu zeker niet meer maken ;)!!! 
De foto's in het boek illustreren de DIY's waardoor ze voor iedereen haalbaar zijn en Silke (de medefotograaf) heeft dit super gedaan. Applaus. 
Ik denk dat vele mama's denken, was er maar een handleiding. Wel, jullie kunnen nu dus gerust ademhalen en naar de boekenwinkel lopen want er is er eentje die toch wel héél handig is als je het mij vraagt. Ok, eerlijk, je vindt alles wat je moet weten wel online, maar het is gewoon heel handig als alles gebundeld (mama's hebben toch altijd tijd te kort?).
OF jullie kunnen de blog van Lobke volgen (of via instagram @leukewereld_lobke), hier ook nog volger worden (als je dat al niet bent) en er gewoon eentje winnen!!! Hoe geweldig is dat? De winnaar wordt volgende week bekend gemaakt.


ps: Lobke, bedankt voor het boek en ook voor het geweldige pakje dat je geflockt hebt (ook hier vindt je tips over in het boek).







32 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boek! Ik heb gelijk op instagram gekeken. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ik heel graag winnen! Ik volg jullie beide sowieso op Instagram, moet ik nog iets anders doen om kans te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil die héél graag! Doe dus mee!
    Ik volg jullie allebei via bloglovin/blogger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook fan!! en wil heel graag meedoen met de wedstrijd!!
    Net mama geworden (Eloise is ongeveer even oud als Jeanne ;-)), dus wel zin in een leuk mamaboek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie, ik volg beide blogs al :-) Het ziet er mij een leuk boek uit dat van pas kan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk! Ik doe graag mee! Volgers ben ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit boek mag ook wel in mijn brievenbus belanden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh ziet er een leuk boek uit! Dat wil ik wel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ja, graag! Nog geen mama, maar dat zal binnen een paar jaar (hopelijk) veranderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Volger hier was ik al, volger bij Lobke ben ik geworden. Ik ben zelf zwanger van ons derde kindje en heb het de vorige twee zwangerschappen met de iets "saaiere" literatuur ivm zwanger-zijn gedaan. Dit boek zou ik tijdens deze laatste zwangerschap wel héél graag willen lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook wel winnen en volg via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik volg jullie allebei via Bloglovin, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o, leuk, ik word graag volger! Zie me er een superleuk boek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil ook mee doen. Ik volg via bloglovin.

    Marjan
    marjan punt wens at telenet punt be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me een super boek. Ik win graag om mijn kindjesdroom wat kracht bij te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hellooo, ik volg jullie beiden al een tijdje! Ik ding ook graag mee! liefs Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe heel graag mee! Ideaal voor die onwetende momenten als aanstaande mama :p
    Ik volg jullie beide!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Count me in! Ik zou héél graag kans maken op dit leuke mamaboek. x simplykiki

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankzij het mamaboek kwam ik jullie beiden op het spoor... Ik zou maar wat graag dit leuke boek winnen! Voila, met een hand getypt omdat deze mama haar ukje op de schoot heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oohh leuk, ik doe mee en volg jullie ook al een tijdje!
    Groetjes
    ellenpolfliet@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oohh leuk, ik doe mee en volg jullie ook al een tijdje!
    Groetjes
    ellenpolfliet@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ontdekte je blog via juliette. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. waaw een nieuw boek..vol DIY ideetjes..klinkt super om te winnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er een tof boek uit!
    Ik volg jullie beiden op Instagram. Maak ik nu kans om te winnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey riet, ja hoor !! is voldoende! :)
      Ben jij toevallig Riet zus van Eef ? Die achternaam zei me iets en na lang denken kwam het terug: Axion Beach rock crew???

      Verwijderen
    2. ja inderdaad!
      haha k had je niet herkend, maar nu weet ik het ook weer! :-)

      Verwijderen

thanks for sharing your thoughts <3