oktober 27, 2013

S C A R F S

OK, dit MOET ik gewoon eventjes met jullie delen.
Wij zijn hier thuis allemaal gek van de collectie van Caroline Bosmans.
Caroline is moeder van VIER (ja VIER) geweldige kinderen. Leonie, Jules, Maurice en baby queen Charlie. Ze is afgestudeerd als mode ontwerpster vorig jaar. Hoe ze dit voor elkaar gekregen heeft met vier kinderen, is en blijft voor mij een raadsel. Doorzettingsvermogen en een geweldige man aan haar zijde zijn hier de belangrijkste factoren als ik het van haar mag geloven én vooral een ongelooflijke passie voor wat ze doet. Haar eindcollectie bestond uit geweldige stukken, waaronder de sjaals die ze nu al in een paar winkels verkoopt (en in haar online shop).Dat zij een kindercollectie maakte is dan ook geen wonder. Volgend jaar ligt de hele collectie in de winkels en ik kan jullie zeggen dat ik daar zelf al geweldig hard naar uitkijk!!! 
De collectie is speels, unisex, ietwat speciaal, maar toch draagbaar.
Mijn Jules is gek van de sjaal en ik hoop dat ik er zelf snel eentje rond mijn nek kan zwieren, want oh myyyy, moest ik mogen van Jules draag ik de zijne. Het kind weet nu al dat als iets zooo leuk en mooi is dat je dat gewoon NIET deelt, en al zeker niet met je moeder! 

Onze grootste gemeenschappelijke factor is: winkelen voor de kinderen. Daardoor heb ik haar ook leren kennen. Zij verkoopt een paar keer per jaar kleertjes van die vier schatten. Toen ik hoorde via een vriendin dat er een mega fashionkidssale plaatsvond in Keerbergen, had ik niet veel nodig om met een 1 week oude Jeanne in de auto te springen en tot daar te rijden. Volgende week vindt er weer zo een verkoop plaats en ik kan jullie verzekeren dat het de moeite is! (merkjes zoals mini rodini, bobo choses, finger in the nose, dominque vereecken, maan, ... ) Ik laat jullie zeker weten wanneer deze exact zal plaatsvinden.

Ze is een madamme naar mijn hart en voor zo iemand maak ik al graag eens wat reclame! 

Je kan haar ook volgen op instagram @carolinebosmans als je op de hoogte wil blijven van haar collectie.

I HAVE to share the following with all of you. At our house we all love the collection by Caroline Bosmans.
She is the mother of FOUR (I know FOUR) amazing children. Leonie, Jules, Maurice and baby queen Charlie are her world. Her other passion is fashion. She graduated last year as a fashion designer. It is no wonder that she designs kidsclothes. How she did this while having four kids and another job ... beats me, but her perseverance, her passion for fashion and a great husband by her side are probably the reasons why she succeeded.
The scarfs are already for sale in a few shops and online. The rest of the collection will be in stores next year. We are so looking forward to that! 

Her collection is outrages. I love every bit of it and would love to see my kids in it too. Jules won't let me wear his scarf, believe me i tried, i guess the kid knows when something is too good to share. 

I not only like her as a fashion designer, she is one amazing lady, let me tell you.  

You can also follow her on instagram if you want to stay tuned. @carolinebosmans



















1 opmerking:

  1. Op slag verliefd op dit charmante merk! Merci voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3