oktober 30, 2013

something to look forward to

Ooooh, ik heb goed nieuws voor jullie mama's in blogland. 
Vanaf maandag kunnen jullie hier een kortingscode vinden voor de geweldige webshop GOLDFISH !! Vergeet de dag van de webshop! Nu is het ├ęcht al de moeite!!!! Spannend! Maandag wordt nu dus een leuke dag! De weekendblues zal snel voorbij zijn dat beloof ik je!
In haar winkeltje vind je ongelooflijk leuke merkjes zoals Bobo Choses, Mini Rodini, Stella Mccartney, Oh Baby London, Popupshop, Pom Pom, FUB, Aymara, The Brand, MiMa, ... en ga zo maar verder.
Wie nog een extra leuk Sinterklaaskadootje zoekt of een outfitje voor de feestdagen... Just saying... 

Indien jullie actief zijn op instagram, is het zeker de moeite om Eva, mevrouw de baas  van de webshop, te volgen. Je vindt haar zo: @goldfish_eva ! 

Dit zijn enkele van mijn favorieten... 

Have I got some good news for you. As of monday (next week) you will find a couponcode here. With that coupon you get a discount (yes, really) at the amazing webshop GOLDFISH. In Eva's shop  (instagram : @goldfish_eva) you can find brands like Bobo Choses, Mini Rodini, Stella Mccartney, Oh Baby London, Popupshop, Pom Pom, FUB, Aymara, The Brand, MiMa, ... and so on. 
Monday monday... The first time you wish the weekend will pass by quickly ;) 
Byebye weekendblues I'd say! 

These are a few of my favourite things... 


4 opmerkingen:

  1. leuk! als ik dat zie heb ik spijt dat ik geen kinderen heb! Misschien een ideetje van de Sint voor Renske of Fenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie! Die middelste trui van Oh Baby London kochten wij vorig jaar in Londen :)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3