november 21, 2013

presents presents presents

Het is weer zover. December is in zicht. Sinterklaas en kerst. Kadootjes dus. Veel kadootjes. Voor familie, meters, peters en dan hier en daar nog een jarige. Hier enkele tips om voorbereid en stressloos aan de feestdagen te beginnen. Al is stressloos een groot woord. (hoe voelt dat weer?) Laat ons zeggen, minder stress. 

Twee jaar geleden besloot ik om op tijd kadootjes beginnen te kopen. Als ik in september iets leuk vond: meenemen! Dat werkt dus echt! De kadootjeskast is ondertussen goed gevuld en we hebben slechts nog een paar dingetjes 'nodig'. 
De meest irritante vraag dezer dagen: wat wil je, wat hebben de kindjes nodig? Daar sta je dan.. na te denken.. en zeg je iets wat je eigenlijk niet nodig hebt. Nu, mijn lijstje is al klaar. Al lang! Maar dat zal jullie misschien niet verbazen. Ik heb hier graag alles onder controle. Als ze dan toch vragen wat ze moeten kopen, kan het maar beter iets zijn dat je echt wilt. Dit alles wil niet zeggen dat ik niet van verrassingen houd, maar ALS ze dan dé vraag stellen (wat wil je graag) dan ben ik voorbereid. Mijn oma zegt altijd: een voorbereide vrouw is er twee waard én gelijk heeft ze. 

Hier wat spulletjes die op ons lijstje staan. 

              de dsw eames kid chair


mini rodini truitje



houten loopfiets


brio loopwagen


wat dan ook van lucky boy sunday



xoxo









7 opmerkingen:

  1. Ja hoor, cadeaulijstjes (op Pinterest en op de blog) én een cadeautjeskast zijn er ook bij mij. Ideaal om snel een cadeautip te geven en om anderen last minute een pakje te bezorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij doen gewoon niet aan kadootjes geven, dat is nog makkelijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje! Vooral dat mini Eamesje, waar heb je dat gevonden? Ik ga er dit jaar voor om zelfgemaakte cadeautjes te geven (als ik de tijd vind om ze te maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof tof tof! Als ik je één tip mag geven met de houten loopfiets: koop geen fietsje met een houten plaat als 'spaken', maar ééntje met 'echte' spaken. Weliswaar van plastiek, maar gaat véél langer mee. Bij ons moesten we het wiel met houten plaat telkens opnieuw vastplakken met lijm.... Voor de rest is een loopfiets echt een topper: de jongens hebben daarop rondgecrossed als gekken. En... ze konden allebei fietsen voor ze 3,5 jaar waren (op een fiets met pedalen dus).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, mijn sint- en kerstshoppingseizoen begint in augustus, zodra de najaarscollecties de winkels inkomen! :-) Net drie verjaardagen achter de rug en Sinterklaas ligt helemaal klaar. Kerstmis ben ik dit jaar (wegens een hopeloos slechte uurrooster en een zwangerschap met bijkomende rugpijn na een uurtje winkelen) helemaal uit het oog verloren!! :-( Actie, actie Dexters!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. haha! alles van op foto's is gecovered hehe!! :)

      Verwijderen

thanks for sharing your thoughts <3