november 03, 2013

sunday

Vandaag vierden we m'n verjaardag.
Leuke kadootjes en vooral veel qualitytime met de familie. Wakker worden met Jules die zingt, maar deze keer dan wel 'lang zal ze leven' en 'happy birthday' in plaats van zijn kinderliedjesrepertoire. Perfect.

29 zijn is nog zo slecht niet, al nadert die 3 nu wel... 

Today we celebrated my birthday, in fact we did all weekend long. Great gifts and waking up to Jules singing me happy birthday. It was perfect. 
It's not bad turning 29. The big 3-0 is getting closer... and that sounds a bit scary... but I have another year to get used to that idea! 






5 opmerkingen:

  1. Proficiat!!! Heerlijke foto, die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat me tje verjaardag!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heppie B-day! Wij gaan later nog wel eens vieren he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, wij zijn even oud! Ik werd vorige week ook 29. En jij hebt 2 kinderen en ik euh...niet :-) Ik word daar soms wat zenuwachtig van, haha. Ik lees al eventjes met veel plezier mee hier.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3