december 30, 2013

give away

Goed nieuws voor wie graag al eens meedoet met een 'give away'.. Eva van GOLDFISH.BE geeft een kadobon ter waarde van 50 euro weg. Je hoeft haar enkel te volgen op instagram @goldfish_eva en daar zie je hoe je kan meespelen. De nieuwe collectie ziet er veelbelovend uit als ik Eva mag geloven. En jaaaaa, ik verklein mijn kansen weer door dit hier met jullie te delen, maar ik heb al veel gewonnen deze maand, nietwaar ? 
Good luck!

Have I got some good news for those who like to join a giveaway. Eva, owner of the great online kidsboutique is giving away a gift voucher of 50 euro. Follow her on instagram @goldfish_eva and follow the instructions!
Good luck! 



4 opmerkingen:

  1. Hoe kan je een foto van iemand anders delen? Ik klik bij de drie bolletjes op 'delen' en krijg dan het bericht dat de foto op mijn klembord is geplaatst. Maar waar zit dat klembord ergens? Ik wil wel graag meespelen :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je neemt een screenshot van de foto en dan staat die bij je foto's en dan kan je die opnieuw delen of als je geen iphone hebt wil ik je de foto best mailen als je je emailadres geeft :)

      Verwijderen
    2. Da's lief. Ik heb een foto genomen van mijn computerscherm. Ik hoop dat dat ook telt :-) (An)

      Verwijderen

thanks for sharing your thoughts <3