december 23, 2013

i am a lucky duck


Het was mijn 'lucky week'. De dagen voor en rond de feestdagen vliegen de 'give aways' je rond de oren en ik heb dan ook een paar keer mijn kans gewaagd met een paar leuke verrassingen als resultaat.
Allereerst won ik deze superschattige laarsjes van Bisgaard op de blog van JustbyManon waar er trouwens nog elke dag leuke dingen worden weggegeven. De laarsjes zijn nog véél te groot voor Jeanne en een beetje te roos voor Jules dus ga ik ze aan mijn metekindje geven. Het zou toch zonde zijn dat ze hier ongebruikt blijven staan als Sien ze ongetwijfeld zal 'rocken'.

It must have been my lucky week. I won lots of things online and on instagram! You can click on the links for the shops and blogs!




Ik deed ook mee op de blog van urbanmoms.nl waar ik een 'goodiebag' (nummer 4) won vol met leuke dingetjes! Zeker ook daar een kijkje geven want deze dame houdt van leuke dingen weg te geven! Jullie kunnen haar ook terugvinden op facebook en daar ook deelnemen, zij schenkt vrijdag nog twee zakken vol leuks weg!



Op instagram geeft @scandinavianminimall ook elke dag iets weg en na een paar keer meedoen had ik prijsen dan nog wel deze geweldige sweater van Mini & Maximus.




Ik won op instagram ook nog leuke muurstickers bij @molly_meg door een mop te vertellen. Dat die 'hunor' van mij nog iets ging opleveren had ik nooit gedacht (de wonderen zijn de wereld nog niet uit).




Bij Stephanie van Neongroen won ik deze fantatische kussensloop en theedoek van bij Tas-Ka.
Bij Tas-Ka vind je geweldige spulletjes trouwens! 




Voor iemand die tot voor kort dacht dat ze toch nooit iets kon winnen, geen slechte buit! Gewoon meedoen en de aanhouder wint. Ik ben het bewijs. 

I always thought I'd never win anything, but I guess I was wrong! One advice, try your luck and you will win -eventually!!! 

xoxo 






8 opmerkingen:

  1. wauw wat een buit en allemaal leuke spullen het was echt wel je lucky week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai zeg, goed bezig! Ik dacht dat ik er wat van kon, zo winnen, maar jij ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, het was echt wel jouw geluksweek! Hoe doe jij dat? Veel plezier ermee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooo jij hebt echt enorm veel geluk gehad! Ik hoop dat je ook een lot van de loterij hebt gekocht. Enjoy your Christmas! En Sien veel plezier met de mooie laarsjes van Bisgaard!

    X Manon www.justbymanon.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag je naam al vaak voorbij komen! Wat een bofkont ben jij! Hoe fijn :):) Veel plezier met al je mooie spulletjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sien vond de laarsjes geweldig! Ze zitten nog wat ruim maar tegen de lente zijn ze prima om de maartse buien mee te trotseren ;-) Thanks mimi x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad een hele mooie buit!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3