december 28, 2013

marblelove/paperbag

Gisteren opende ik weer heel enthousiast de brievenbus want ik verwachtte deze twee ongelooflijk leuke dingen. Ik was al maanden op zoek naar een marmeren schotel om kaarsen op te plaatsen. Nieuw kosten deze dingen wel wat dus ik begon dan maar op marktplaats.nl en tweedehands.be te kijken en toen vond ik er twee voor geen geld. Ok, ik was ook gewoon al lang op de verkeerde trefwoorden aan het zoeken en toen viel 'mijnen euro' .. De trefwoorden 'marmer' en 'kaasplank' waren de sleutel!! Ze passen ook perfect bij onze marmeren vloer. Niet alleen de schotel kwam toe, maar ook deze leuke opbergzak. Wij gebruiken hem voor speelgoed en oude magazines. Via instagram kwam ik terecht bij Linda van de webwinkel BYZENZ. Een geweldige shop met superleuke interieurspulletjes. Een leuke ontdekking die ik graag met jullie wou delen. 
Ik ben weer een gelukkig mens.

Geniet nog van het laatste weekend van 2013. 


Yesterday I got pretty excited when opening the mailbox. After a long search I finally found a marble platter (in fact I bought two of them). I scored it on a secondhand site and am pretty happy with it as it was really cheap!
Through instagram I discovered Linda's great webshop BYZENZ. They have amazing stuff for the house and I really wanted to share this shop with you.

Enjoy your weekend, dear friends. I am sure I will. 

xoxo







2 opmerkingen:

  1. Hoi Isabel, Bedankt voor je vermelding! Je aankopen staan leuk zo bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3