december 08, 2013

my grandmother

Mijn oma wordt binnen twee weken 89. En op wat voor een manier. Ik kan alleen maar hopen dat ik haar genen geërfd heb, want deze dame kan er nog wat van!!! Zo waren we daarnet al het feest voor volgend jaar aan het plannen!!! En zoals mijn metekind al aanhaalde: "als ze 100 wordt geven we toch écht een heel groot feest he!".
Ik wil niet melig klinken, maar ik ben zo blij dat mijn twee kinderen haar in hun leven hebben. Jules is één van haar grootste fans. 
Hier op de foto met haar 5 achterkleinkinderen.

My grandmother turns 89 in two weeks. I can only hope I inherited her genes, cause she rocks!!!
I don't want to be tooooo cheesy, but I am so happy my kids have her in their lives.

This is her with her 5 greatgrandchildren.



7 opmerkingen:

thanks for sharing your thoughts <3