december 08, 2013

p r i n t s

We zijn hier thuis niet zo een kerstboommensen. De geur vind ik geweldig en daar stopt het, maar we kunnen er niet onderuit. Kerst komt eraan en dus hield ik me wat bezig met Jules zijn verf en penselen en brachten we toch wat kerstsfeer bij ons thuis. 
Benodigdheden: papier, penseel, wol, stiftje en wat verf. Ziehier het resultaat. Heb er nog een paar gemaakt die niets met kerst hebben te maken, als kadootje voor S. Als er grote fans zijn, wil ik er gerust eentje maken op bestelling... Mail me maar. 

We are not really into christmastrees, but I did manage to bring some christmasspirit into the house with some paint, paper and wool. As I got into the flow of things I did make some prints which don't have anything to do with christmas, as a present for S. 
For those who want or are interested, I can make some replica's on demmand. You can always email me. 

xoxo











3 opmerkingen:

thanks for sharing your thoughts <3