december 05, 2013

te leuk hout!

Een paar weken geleden kreeg ik een nieuwe volger op instagram. Het bleek Esther te zijn. Esther, één van de eigenaars van de geweldige webshop Teleukhout. Ik nam een kijkje op hun webshop en werd op slag verliefd op de mini eames replica stoeltjes. Hét perfecte kado voor die twee mini's van ons. 
De grootouders vonden dit ook zo leuk dat ze ze als kertkado zouden geven. Twee weken later was het zaakje geklonken en stond er een pak voor de deur!!!
De echtgenoot was op dat moment in Londen voor het werk. Natuurlijk kon ik niet wachten tot hij terug was om ze in elkaar te steken en dus ging ik aan de slag! Zo makkelijk. Als ík het zelfs kan!!! 
Jules had de zwarte stoel gekozen, maar zolang zijn zus er niet op kan zitten vindt hij dat ze allebei van hem zijn. Slim kind, maar dat hoef ik jullie niet meer te vertellen (wat was dat ook weer van eigen kind schoon kind??).
Omdat ik graag leuke dingen deel wil ik dus ook deze webshop met jullie delen en wie al eens graag aan een wedstrijd meedoet.. Zowel op instagram als op facebook kunnen jullie kans maken om een eames replica rocking chair te winnen. Mijn kans op winnen verkleint met elk woord dat ik hier neerschrijf, want jullie gaan nu waarschijnlijk massaal meedoen, maar hey (en dit heb ik nog al gezegd), soms zijn dingen té leuk om niet met jullie te delen.
Jullie vinden hen op facebook en instagram terug onder de naam teleukhout.nl! Go for it and may luck be on your side (maar liefst toch nog een beetje meer aan de mijne!!!!).

xoxo




4 opmerkingen:

  1. Je hebt ze besteld! Geweldig! Ik ben ook zwaar aan het overwegen :-) en de andere spullen bij teleukhout zijn ook echt geweldig! En ja, je eigen kind is het schoonste kind, ik vind dat ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mamajules!
    Wat een ontzettend lief bericht! De webshop wordt overstroomd met onze zuiderbuurtjes!

    Ik blijf je volgen :) tot ziens op www.teleukhout.nl!

    Liefs Esther
    Instagram/teleukhout
    Instagram/esthersom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. te leuk gewoon :)
    (Ik vind Jules te leuk gekleed ook trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3