januari 22, 2014

Quinn + Fox

O OH
Een paar weken geleden ontdekte ik weer een geweldige merkje. Quinn + Fox werkt samen met artiesten van over heel de wereld. Al hun stukken zijn gemaakt uit organisch katoen waardoor ze heel zacht aanvoelen. Wat ik vooral heel leuk vind is dat alles zowel door jongens en meisjes kan gedragen worden en de prints speels en tegelijk modern zijn. Niet iets wat je overal ziet en des te leuker dus! Dat het unisex is, is voor mij belangrijk, zo kan Jeanne de leuke spullen van Jules doordragen en durf ik al iets meer te betalen voor sommige stukken.
Voor Jules bestelde ik de banditbear broek voor zijn verjaardag. Ik kan al niet wachten tot ze aankomt!! Aangezien ik nog geen foto's kan laten zien van Jules in de broek (geloof me die mogen jullie zeker verwachten), zijn het foto's van op de site van Q+F zelf.

Het meisje met het banditbear shirt is de mooie dochter van Sara Truyens. IG: @saartruyens, ze heeft zó een mooie blog en instagramfeed en maakt geweldige juwelen, maar daarover later meer. Beloofd!

Nog een leuk weetje: momenteel betaal je geen verzendkosten wanneer je drie stuks bestelt. -just saying



O OH
A few weeks ago I discovered this amazing brand. I just HAVE to share this with all of you.
Quinn + Fox, they design unisex clothes with a twist for kids. You all know by now how I love unisex brands. And this is one of them!!
They are based in California, use organic fabrics and work with a great team of artists from all over the world. I ordered the banditbear sweatpants for Jules' birthday and can't wait to see him wear them.
Maybe good to know, when you order three pieces they will ship for free - internationally.

The girl in the bearbandit tee is Sara's beautiful daughter. You should check her blog and instagram feed (@saartruyens), both are worth having a look!

(all photo credits belong to Quinn+Fox)







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

thanks for sharing your thoughts <3