januari 06, 2014

sale sale sale

Dat ik van een goed koopje hou, moet ik jullie niet meer vertellen..
Hier al een voorproefje, want ik wacht nog op enkele online bestellingen (en neen, ik schaam mij niet)!!
Bij FOURMONKEYS scoorde ik deze items, een broekje van Thief&Bandit, een kleedje van Tuss en de tshirt voor Jules van het huismerk. Niet bang zijn dus om uit Oostenrijk te bestellen, een weekje na dat ik de bestelling plaatste kwam het pakje al toe! Tip: bestel met wat mensen samen, zo kan de verzendingskost gedeeld worden.

Oh how I love sales!!!!
These are a few things I bought/got for the kids. I am still waiting for some online orders.
These treasures I found at FOURMONKEYS, an amazing webshop from Austria. The leggings are from Thief&Bandit, the dress is from Tuss and the shirt is designed bij Fourmonkeys itself.






De volgende dingen scoorde ik bij BIG&BELG in Amsterdam. Ze hebben geen webshop, maar je kan alles volgen via hun facebookpagina en als je iets wil sturen ze het naar je op! De winkeleigenaars zijn zooo lief dat ze de 2,5 uur durende autorit meer dan waard zijn!
Broekje is van Popupshop. Roze sneeuwluipaardtrui is van Mini Rodini en het andere roze truitje kreeg ik kado van mijn zus en is van Petit Bateau! De blauwe broek voor Jules is van Bobo Choses.

These things I scored at BIG&BELG. My favourite shop for kids EVER in Amsterdam! They don't have a webshop, but they have a facebook page were they post all new items and they will send you anything to anywhere! The shop owners are the sweetest and they make the 2,5 hour drive all worthwhile. 
The leggings are from Popushop, the snow leopard sweater is from Mini Rodini and the other pink sweater was a gift from my sister and is from Petit Bateau.







Bij KLEUTERSTRAAT kon ik ook weer wat koopjes op de kop tikken al was ik er zo hard van overtuigd dat de muts voor mini's was. Helaas, ze is zelfs nog te groot voor Jules. Sterker nog, ze past mij perfect, al vrees ik dat ik niet echt meer geloofwaardig zal overkomen bij de leerlingen als ik hiermee op de speelplaats paradeer! Ze hebben ook een outletcorner waar je ├ęchte koopjes vind trouwens!
Beide spulletjes zijn van Mini Rodini.

At KLEUTERSTRAAT I found these. I thought I bought a hat for Jeanne, but it is soooo big. Even too big for Jules. It fits me perfectly, though.
Both things are from Mini Rodini. 




3 opmerkingen:

  1. heel leuke dingen zeg... en waarom zou je je moeten schamen . Ze hebben het toch nodig!!! ;-)

    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh shoppen voor de kinderen is zooooo leuk he! Wat een prachtige items heb je gescoord. En die muts heeft Jukka's nichtje ook, ze is nu 2 en hij is nog steeds de groot. Maar wel heeeel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gescoord! Alleen maar mooie kleertjes (zoals gewoonlijk!).

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for sharing your thoughts <3